Monday, November 16, 2020

Ես Սեբաստացի եմ

Ես սեբաստացի եմ արդեն գրեթե 6 տարի։ Կրթահամալիրում ինձ դուր է գալիս ամեն ինչ՝ սովորող-ուսուցիչ հարաբերություններից սկսած։ Կրթահամալիրի ուսուցիչները մեր ավագ ընկերներն են և օգնում են ամեն հարցում։ Երբ ես հինգերորդ դասարանից սկսեցի սովորել կրթահամալիրում, ես չէի պատկերացնում, թե ինչ նոր աշխարհ եմ մտնում, որտեղ ամեն ինչ ուրիշ է։ Չէի մտածում, որ ուսուցչի հետ պիտի նկարենք պատերի վրա, կավով աշխատենք, հեծանիվ վարենք, ամեն առավոտ երգենք, պարենք և այն։ Դասերը սովորելու հետ միաժամանակ մենք ձեռք ենք բերում բազմաթիվ հմտություններ և կարողություններ, որոնք մեզ օգնելու են մեր կայացման ճանապարհին։ Կրթահամալիը մեզ թույլ է տալիս ազատ մտածել, ունենալ տարբերվող կարծիքներ։ Կրթահամալիրում մենք՝ ամեն մեկս, դառնում ենք մի անհատ և այնտեղից դուրս գալիս, ունենում ենք շատ երազանքներ, նպատակներ և այլ պատկերացում աշխարհի և այնտեղ ապրող մարդկանց մասին։ Կրթահամալիրն ինձ շատ բան է սովորեցրել և շարունակում է սովորեցնել։ 

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...