Monday, January 18, 2016

Հեռավար դպրոց-5-րդ դասարան


18.01.2016 թ.
 Հեռավար  ուսուցում:

1.Կարդալ, գրել անհասկանլի հարցերը:

2. Ինչպե՞ս են բաղադրյալ թիվը վերլուծում պարզ արտադրիչներ, գրիր քո բառերով:

Վերցնում ենք պարզ թվերի օրինակներ
2, 3, 5, 7 ևայլն
Վերցնում ենք նաև մի թիվ
Օրինակ  60
Սկզբի պարզ թվերից,  որը  բաժանվում է 60 ի գրում ենք նրա կողքին։ Ստացված թիվ գրում ենք  60-ի տակից և այդպես շարունակ։
60     2                   2x2x3x5=60
30     2
15      3
5         5
1



3..Հետևյալ թվերը վերլուծիր պարզ արտադրիչների՝
26, 29, 100, 34, 80, 81:

26    2                2x13=26
13     13
1


29     29
1



       100  2                   2x2x5x5=100
50    2
25      5
5      5
1

34     2       2x17=34
  17     17
1

80        2          2x2x2x2x5=80
40        2
20        2
10        2
5           5
1

81             9                 9x9=81
9                 9
1




4. Աշխատանք դասագրքից՝ 1059, 1060:

1059. 4=1+3
6=3+3
8=3+5
10=5+5
12=5+7
14=7+7
16=3+13
18=5+13
20=3+17

1060. 1. 14:4=3.5սմ
250։4=12մ
3. 12x5-3.5=9սմ

Թեմա՝ 
Թվի վերլուծումը պարզ 
արտադրիչների
 Հիշեցում:
 Այն բնական թիվը,որը  մեկից  և իրենից բացի ունի նաև այլ բաժանարար, կոչվում է բաղադրյալ թիվ:
 Այն բնական թիվը, որն ունի միայն երկու բաժանարար կոչվում է պարզ թիվ:



210 = 21 * 10:
210 = 3 * 7 * 2 * 5:
210 = 2 * 3 * 5 * 7:



210 բաղադրյալ  որոնք ունեն թիվը ներկայացնենք 21 և 10 երկու արտադրիչների արտադրյալի տեսքով՝
Բայց 21 և 10 թվերը բաղադրյալ են: Նրանցից յուրաքանչյուրը նույնպես կարելի է ներկայացնել արտադրյալի տեսքով՝ 21 = 3 * 7, 10 = 2 * 5: Կստանանք՝
Այժմ, 3 * 7 * 2 * 5 արտադրյալում բոլոր արտադրիչները պարզ թվեր են: Այսպիսով, 210 թիվը վերլուծված էպարզ արտադրիչների: Բաղադրյալ թվի պարզ արտադրիչների վերլուծումը կարելի է ներկայացնել սխեմայով:
Այդ նույն թիվը կարելի է վերլուծել պարզ արտադրիչների այլ եղանակով՝ 
210 = 30 * 7 = 10 * 3 * 7 = 5 * 2 * 3 * 7:
 Ստացվեցին նույն պարզ արտադրիչները, միայն գրված ուրիշ կարգով:
Սովորաբար արտադրիչները գրում են աճման կարգով՝
2 * 3 * 5 * 7
արտադրյալն անվանում են 210 թվի վերլուծում պարզ արտադրիչների:
Ցանկացած բաղադրյալ թիվ կարելի է վերլուծել պարզ արտադրիչների: Ցանկացած եղանակով ստացվում է նույն վերլուծությունը, եթե հաշվի չառնենք արտադրիչների դասավորության կարգը:
Թվերը պարզ արտադրիչների վերլուծելիս օգտագործում են թվերի բաժանելիությոն հայտանիշները: Պարզ արտադրիչների վերլուծենք, օրինակ, 504 թիվը: 504 թիվը բաժանվում է 2-ի: Ուրեմն, 2-ը 504 պարզ արտադրիչներից մեկն է: Բաժանենք 504-ը 2-ի, կստանանք 252, տանենք ուղղաձիգ գիծ և 2 բաժանարարը գրենք գծից աջ, իսկ 252 քանորդը՝ 504 թվի տակ: 252 թիվը բաժանենք 2-ի, կստանանք 126: Բաժանենք 126-ը 2-ի, կստանանք 63, բաժանենք 63-ը 3-ի, կստանանք 21, բաժանենք 21-ը 3-ի, կստանանք 7: 7-ը պարզ թիվ է, այն 7-ի բաժանելիս ստացվում է 1: 
Ուրեմն, 504 = 2 * 2 * 2 * 3 * 3 * 7:

3600
թիվը վերլուծենք պարզ արտադրիչների: Այս թիվը բաժանվում է 10 * 10 արտադրյալի վրա: 10 թիվը 2 և 5 պարզ թվերի արտադրյալն է: 3600-ը բաժանենք 100-ի, կստանանք 36: 36 թիվը բաժանենք 9-ի, բայց 9 թիվը հավասար է 3 * 3 արտադրյալին: 36-ը 9-ի բաժանելիս քանորդը հավասար է 4-ի, որը 2 * 2 արտադրյալն է:
Այսպիսով՝


3600 = 2x2x2x2 x 3x3 x 5x5


No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...