1.Աստղանիշի փոխարեն այնպիսի թվեր գրիր, ,որ բաժանվի 3-ի:
145*5-0, 31*6-5, 45**1-23:
2. Աստղանիշի փոխարեն այնպիսի թիվ գրիր, որ մի դեպքում բաժանվի 4,մյուս դեպքում՝ 5-ի.
58**-00, 35**-00:
3.Գտի՛ր բոլոր բաժանարարները,
նշիր պարզ բաժանարարները.
28-1, 2, 4, 7, 14, 28- 2, 7
20-1, 2, 4, 5, 10, 20- 2, 5,
45-1, 3, 5, 9, 15, 45- 3, 5,
4. Թիվը վերլուծիր պարզ
արտադիչների:
28, 400, 45, 64, 91:
14 2 2x7=14
7 7
1
2x2x2x2x5x5=400
400 2
200 2
100 2
50
2
25 5
5
5
45 3 3x3x5=45
15 3
5 5
1
64 2 2x2x2x2x3=64
24 2
12 2
6 2
3 3
1
91 9 9x3x3=91
9 3
3 3
1
5.Գտի՛ր հետևյալ թվերի բազմապատիկները. 5 օրինակ
121-121, 242, 363, 484, 605
501-, 1002, 1502, 2003, 3504, 4005
1460-1460, 2920, 4380, 5840, 7300
6.Գրի՛ր փոխադարձաբար պարզ թվերի զույգի օրինակներ: /5 օրինակ/
15-16, 11-12,
13-14, 17-18, 19-20
7.Գտի՛ր բոլոր երկնիշ թվերի արտադրյալի վերջին թվանշանը:
8.Գծի՛ր AB հատված և նրա վրա նշի՛ր երեք կետ:Գտի՛ր քանի՞ հատված կառաջանա:
7.Գտի՛ր բոլոր երկնիշ թվերի արտադրյալի վերջին թվանշանը:
8.Գծի՛ր AB հատված և նրա վրա նշի՛ր երեք կետ:Գտի՛ր քանի՞ հատված կառաջանա:
3հատված
9.Ուսուցչուհին դասարան բերեց 111 տետր և դրանք հավասար բաժանեց աշակերտներին: Դասարանում կար 20-ից ավելի, բայց 40-ից պակաս աշակերտ :
Քանի՞ աշակերտ կար դասարանում:
37աշակերտ
10.Ո՞ր թիվը 15-ի բաժանելիս քանորդում կստացվի 10, իսկ մնացորդում՝10:
1500
11.Թիվը բազմապատկեցին 10-ով և արդյունքը փոքրացրեցին 19-ով և ստացվեց 81:Ո՞րն է սկզբնականթիվը:
100-ը
12.Առանձնացրու՛ պարզ թվերը.
1, 2, 3 , 24,102,1011,39,29,31,47,53,734, 4545, 678990,
31, 17, 21:
2, 3, 29, 31, 47, 53, 31, 17
13.Որքանո՞վ է 1-ից 100 եղած զույգ թվերի գումարը մեծ 1-100 եղած կենտ թվերի գումարից:
Ոչ մի հատով
14..Երկու փոխադարձաբար պարզ թվերի արտադրյալը 432 է:
Գտի՛ր այդ թվերը:
216x2=432
15.Երկրորդ հարկ բարձրանալու համար պետք է բարձրանձալ 20 աստիճան: Քանի՞ աստիճան պետք բարձրանալ4-րդ հարկ գնալու համար:
20:2=10
4x10=40
Պատ.`40 աստիճան
No comments:
Post a Comment