Monday, December 16, 2019

Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում


  • հաճախում-բացակայություն-բաց թողած պարապմունքների լրացում սահմանված կարգով.
Այս ուսումնական շրջանում ունեցել եմ 12 ժամ բացակա։ Բոլոր բացակայությունների համար տեղեկացրել եմ։
    • ուսումնական բլոգի վարում. բաժիններ, յուրաքանչյուրում նյութերի առկայություն,
Ունեմ հետևյալ բաժինները՝
Հայոց լեզու-25 նյութ
Մաթեմատիկա-0 նյութ
Անգլերեն-19 նյութ
Ռուսերեն-18 նյութ
Իսպաներեն-10 նյութ
Ֆիզիկա-8 նյութ
Քիմիա-18 նյութ
Պատմություն-10 նյութ
Իրավունք-6 նյութ

    • ուսումնական պարապմունքներին մասնակցություն սահմանված կարգով. ուշացումներ,
Մասնակցել եմ սահմանված կարգով բոլոր ուսումնական պարապմունքներին, չեմ ուշացել։
    • մասնակցություն դասարանի, ընտրությամբ գործունեության խմբի ուսումնական ճամփորդություններին.ուսումնասիրություն, լուսաբանում
Այս ուսումնական շրջանում չեմ ճամփորդել։
    • մասնակցություն ուսումնական նախագծերի, նախագծերի թվարկում, անհատական աշխատանքը նախագծում
    • մասնակցություն ուսումնական-հասարակական աշխատանքներին.
    • մասնակցություն հիգիենիկ միջվավայրի, գույքի խնամքի աշխատանքներին.
Տարածքի մաքրում, բույսերի խնամում, բույսերի տնկում, բույսերի ջրում։
    • մասնակցություն դասարանում, դպրոցում, կրթահամալիրում կազմակերպված տոնի, ծեսի, ստուգատեսի.
Չեմ մասնակցել։
    • մասնակցություն ցուցահանդեսի, համերգի, ներկայացման
Մասնակցել եմ մեդիաուրբաթին։

    • կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոնների խախտում.
Չեմ խախտել։

  • անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.
Այս ուսումնական շրջանը տարբերվող և հետաքրքրություններով լի էր։
  • ուսումնական յուրաքանչյուր դասընթացներից (այդ թվում՝ ընտրությամբ) իր առաջադիմության ինքնագնահատում.
Գրականություն-գերազանց
Հայոց լեզու-լավ
Հանրահաշիվ-գերազանց
Երկրաչափություն-գերազանց
Անգլերեն-լավ
Ռուսերեն-լավ
Իսպաներեն(ընտրությամբ գործունեություն)-լավ
Ֆիզիկա-լավ
Քիմիա-լավ
Աշխարհագրություն-լավ
Կենսաբանություն-լավ
Պատմություն-լավ
Իրավունք-գերազանց
Ֆիզկուլտուրա-լավ
Պար-լավ
Երգ-լավ
  • ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ իմ հարցադրումները, առաջարկությունները.
Չունեմ առաջարկներ։
  • «Ուսումնական ձմեռ» նախագծով դեկտեմբերի 23-ից հունվարի 7-ը անելիքները՝Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան անհատական-ընտանեկան նախագիծ ընթերցանություն,ուսումնասիրություն,ուսումնական այլ աշխատանք
Որոշել եմ կարդալ մի քանի գիրք, դիտել ֆիլմեր և կպատրաստեմ պատում, իմ Ամանորյա օրերի մասին։
  • ուսումնական երկրորդ շրջանում գործունեության նախագիծ՝
    • Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի ստուգատեսներին ներկայացվող նյութեր,
    • Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի, մարզական, ազգագրական ստուգատեսների կազմակերպման առաջարկներ.
Առաջարկներ չունեմ:
    • իմ ընտրած ճամբարային ջոկատը.
Հունվարյան ճամբարին մասնակցելու եմ տարբեր առարկայական նախագծերի, ճամփորդությունների, այլ առաջարկվող նախագծերի:

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...